TRUCK MASTER 10W40 - olej silnikowy typu UHPD
Wielosezonowy olej silnikowy typu UHPD do bardzo mocno obciążonych czterosuwowych silników wysokoprężnych o dużej mocy wolnossących i z turbodoładowaniem. Olej spełnia wymogi normy emisji spalin EURO 5 i EURO 6, zatem może być używany w silnikach wyposażonych w filtry DPF. Dzięki najwyższej klasie oleju bazowego i pakietowi dodatków pojazdy mogą uzyskiwać wydłużone interwały wymiany oleju.
Najwyższej jakości oleje bazowe umożliwiają zastosowanie oleju TRUCK MASTER w silnikach pracujących pod dużym obciążeniem. Pakiet dodatków uszlachetniających powoduje mniejsze zużycie gładzi cylindra i pierścieni tłoka, pojazdy mogą pracować długo i bezawaryjnie. Wielosezonowość to już od lat wymóg użytkowników, ale TRUCK MASTER posiada bardzo wysoki wskaźnik lepkości, dodatki przeciwzatarciowe, przeciwutleniające i obniżające krzepliwość, dlatego poradzi sobie w skrajnie zmiennych warunkach klimatycznych. Olej posiada normę MB 228.5 pozwalającą na wymiany nie częściej niż 90 000 km. Dodatki Fuell Saver powodują obniżenie temperatury w komorze silnika, dzięki czemu pojazdy mniej palą. Wysokiej czystości baza i dodatki przeciwzużyciowe chronią silnik przed narastaniem nagarów, a w konsekwencji zapychaniem filtra DPF. Olej można stosować do starszego sprzętu ze względu na pakiet dodatków przeciwzużyciowych i uszczelniających. Można go też stosować w nowoczesnych silnikach z turbodoładowaniem lub bez, także w silnikach z układem Common Rail. Jest idealny dla pojazdów spełniających normy EURO 5 i 6.